Na bijna 8 jaar eigenaar te zijn plots een extra mazoutton ontdekt

Saar_
Topic Starter

Na bijna 8 jaar eigenaar te zijn plots een extra mazoutton ontdekt

#1 , 02 okt 2025 16:06

In november 2017 kochten we ons huis. Er stond een mazoutton. Deze hebben we laten leegpompen en buiten gebruik gesteld.

Deze mazoutton is tegen ons huis gezet. Daarlangs staat de haag met de buren. Er is dus geen rondgang mogelijk. Aan de voorkant is er een haag met de buren (+-2m hoog).

Na met een drone rond het huis te gaan merken we plots op dat er nog een extra tank is. Deze is uiteraard bewust verborgen en is vol met rode mazout. De tank staat in een uitsparing van de haag en kon onmogelijk gezien worden behalve van bovenaf.

Ik vermoed dat we veel te laat zijn qua verborgen gebreken. Wat met lekken? Hoe lossen we dit best op?

bosprocureur

#2 , 02 okt 2025 16:56

Ik ben benieuwd naar wie een goede oplossing kan voorstellen, zowel qua "verborgen gebrek" als qua effectieve oplossing..

mava105
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 okt 2025 17:41

Probeer de rode mazoet te verkopen aan een landbouwer. Hoe groot is die tank? Een tank van 1200 l kan je gemakkelijk zelf verplaatsen indien leeg. Plaats een annonce in een plaatselijke krant. Hij die de tank ophaalt, krijgt gratis de inhoud.

Reclame

Lanox

#4 , 02 okt 2025 19:42

Bewust verborgen ... met een haag. Ik denk dat daar eens goed mee gelachen gaat worden.

Franciscus

#5 , 02 okt 2025 22:00

Tank als in een drum - olievat of iets van meer dan m³?

https://www.vlaanderen.be/rode-g-nummer ... voertuigen

Wie if wat deed de vorige eigenaar van het pand?

Terug naar “Kopen”