U bent erg overtuigd en ik vermoed niet dat iemand u met argumenten van het tegendeel zal kunnen overtuigen.
Veel succes ermee dan!
Ik zie helaas geen argumenten.U bent erg overtuigd en ik vermoed niet dat iemand u met argumenten van het tegendeel zal kunnen overtuigen.
Veel succes ermee dan!
Nee, maar als hij schrijft dat de rechter akkoord gaat en hij de persoon is die in contact staat met de vrederechter, dan mogen wij ervan uit gaan dat de vrederechter akkoord is.Bewindvoerder kan toch niet spreken /schrijven uit naam van de rechter?
Je had het akkoord nodig van de rechter, dus zijn handtekening.
Wij hebben aan de bewindvoerder het vonnis gevraagd. Helaas is de bewindvoerder niet geneigd te reageren.Zolang er geen vonnis is van de vrederechter is het voor iedereen koffiedik kijken.
Meestal eindigt een discussie bij de vrederechter in: Ik zal over de feiten / zaak nakijken en binnen x dagen een vonnis vellen.
Als de bewindvoerder heeft geschreven dat de vrederechter akkoord is dan moet die dat bewijzen door u het vonnis voor te leggen..edoch als u betrokken partij bent in het geding bij de vrederechter zal u ook een afschrift van het vonnis ontvangen - nu meestal een link naar het vonnis.
Dispuut mer de bewindvoerder is dan een andere zaak vie voor de vrederechter zal kunnen komen.