Bedankt om uw verduidelijking ,ik begrijp nu dat mijn teksten te hoog gegrepen zijn voor dit forum en waarom ze direkt worden afgesloten.Mijn excuses.Deze teksten zijn afkomstig van het forum politics.be waar ze wel reactie uitlokken,waarschijnlijk zitten daar advocaten van het hoogste niveau waarvoor deze teksten bedoeld zijn.Ik zal in de toekomst rekening houden met uw repliek.
Uw repliek:
De bedoeling van een forum is om mensen verder te helpen met advies.
Advies gebaseerd op vakkennis
advies gebaseerd op ervaring
advies gebaseerd op buikgevoel
elk met zijn eigen waarde.
Denk niet dat een saaie verhandeling van functor of andere zaken en dan nog op zo'n manier geschreven dat je na het lezen van enkele alinea's uitbarst in een geeuwpartij en slaperigheid, het logisch verband volledig teloor gaat door het gebruik van hoogdravende vaktaal.
Als de bedoeling is om kennis over te dragen dan is dit duidelijk een voorbeeld van niet weten wat de capaciteiten zijn van de doelgroep en het niet kunnen vertalen naar een niveau die voor IEDEREEN verstaanbaar is.
Integendeel het elitaire druipt er vanaf en is een smet voor deze die hun vakkennis hier gratis en voor niets willen meegeven aan mensen die behoefte hebben aan menselijk begrip en gehoor en dit in verstaanbare taal.
Paul