hoe kan ik dat nu bewijzen als ik niet in hun boeken kan inzien? Maar als je in hun boeken kan kijken is het makkelijk te bewijzen dat mensen zoals ik hun aankoop hebben gedaan maar niet werden geleverd. Dat terwijl mensen die later hun aankoop hebben gedaan wel zijn geleverd. Die mensen die wel zijn geleverd hebben meer betaald.
Zoals ik al schreef voor mij is het gedaan als ik mijn geld terug krijg. Ik weet wel dat die mensen geld hebben en dat dit land totaal corrupt is. In deze smerige wereld vol met oplichters ga ik weinig veranderen. Geef mij dus gewoon mijn geld terug en dan laat ik die apen met rust.
Tot dusver geen geld terug gekregen. Gaat immers dagen duren met die lui. Maar ik ga ervoor. Als ik mijn geld niet terug krijg dan blijf ik ze lastig vallen. Als ik die CEO zie dan weet ik wel waar je mee te maken hebt. Ik laat me geen 1200€ afstelen door die lui. Ze sturen maar een knokploeg hierheen om mij een lesje te leren. Er gaat dan ook wat die kant opkomen dat kan ik je wel zeggen.