Ik heb daar geen twijfels over:... Dan bent u (en wij) zeker.
... Ik heb intussen per gewone brief een korte uitleg gegeven en wacht nu op een reactie. ...
... -Van de buren niets meer gehoord/gelezen. ...
De tuinier heeft alleen weggesnoeid wat we vroeger ook door de vorige tuinman lieten doen (dode takken uit de coniferen, snoeien van de andere sierstruiken, ... ).
... Aan hun eisen in verband met de coniferen die volgens hen overlast geven, hebben wij geen gevolg gegeven. ...
Ze houden vol met ongeveer dezelfde klachten en stellen een uiterste datum, terwijl wij intussen reeds het dringendste snoeiwerk aan de perseelsgrens lieten uitvoeren.Update: terug een brief van de buren in ons brievenbus gekregen.
Deze keer niet aangetekend.
Ook de reden waarom ik hierover vaag blijf, heb ik hier al eerder toegelicht: "ik wens op dit openbaar forum niet in detail te gaan over alles wat hier reeds aan voorafgegaan is bij andere buren, die mogelijk elkaar 'opjutten'."Als u graag van de leden advies krijgt die nuttig is en spijkers met koppen slaat is het handig om toch wat meer informatie te geven.
U blijft -- verbazingwekkend - vaag
-Ik heb hier het door mij gevraagde advies inderdaad gekregen; met name over "op welke manier best te reageren op de aangetekende brief van de buren".U heeft uw advies gehad en wenst dit te negeren. Geen probleem, dat is uw eigen keuze. Maar stop dan ook met updates te posten als u toch niet van plan bent de relevante info te delen. Niemand heeft hier iets aan, niet u en niet de forumleden. Het zorgt enkel voor frustratie bij iedereen.
Als u mijn probleem een beetje gevolgd heeft, dan weet u dat het dit is wat ik juist wil vermijden."Stap gewoon naar de Vrederechter. Dan is het probleem onmiddelijk van de baan."
Als TS meer privacy wil, moet hij / zij ergens anders gaan, bvb bij een advokaat. Die moet uiteraad betaald worden.