Uit elkaar en huis gekocht samen een jaar geleden

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen

- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
Jurgvc89
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Uit elkaar en huis gekocht samen een jaar geleden

#1 , 09 feb 2025 12:21

Beste . Ik zit met een aantal vragen , mijn partner heeft een punt gezet achter onze relatie nu zit het zo dat we feitelijk samen wonen denk ik en zij wilt het huis hebben voor haar eigen en ze wilt dat ik met de tijd vertrek naar een andere woonst we hebben samen ook een kindje wat ik zeer spijtig vind voor die jongen hij is nog maar 1,5 jaar magoed nu zegt zij dat ik nergens recht op heb en met lege handen hier vertrek we hebben het huis een jaar geleden gekocht wat me zeer raar lijkt is dat ze zegt dat ik met lege handen hier vertrek nu hoop ik dat Julie hier mij meer info kunnen geven want ik ken hier niks van .. grtjs j

Sirkii

#2 , 09 feb 2025 13:12

Hebben jullie het huis samen gekocht ? Maw beide namen op de aankoopakte ? Samen een lening ? Dan moet hij/zij die blijft de lening 100% overnemen en 50% van de reeds gehaalde waarde (=schattingswaarde min uitstaand kapitaal lening) uitbetalen. Lukt dit niet dan wordt het verkopen ;-(

Reclame

Terug naar “Stel een vraag”