een vraagje ivm een gsm factuur.. Net voor oudejaar werd bij ons ingebroken, de gsm's van mij en m'n vriendin werden gestolen. We probeerden meteen onze providers (mobistar en base) te verwittigen. Bij base was dat nogal moeilijk aangezien zij geen gratis oproepnummer voorzien (en we geen gsm meer hadden..)
Uiteindelijk reed m'n vriendin rechtstreeks naar politiekantoor, daar mocht ze bellen naar base terwijl een pv werd opgemaakt. De dienst van base was echter niet te bereiken (constant een wachttoon)
De politie inspecteur stelde m'n vriendin echter gerust dat de pv op zich al voelde is als bewijs. En dat we dus niet bang moesten zijn voor gsm-rekeningen.
Natuurlijk heeft de inbreker net met mijn gsm uitgebreid gebeld, met m'n vriendin haar gsm helemaal niet...
Met als gevolg dus...een mooie gsm rekening.. Nu beweert base dat de pv toch niet voldoende is en dat ik met een telefoonfactuur moet kunnen aantonen dat we hen probeerden te bereiken die avond van de feiten.
De politie wil hier echter niet op ingaan en blijft erbij dat de pv voldoende is. Hierbij eindigt blijkbaar ook alle discussie voor base. Hun antwoord is dat ze m'n factuur niet tijdelijk willen vastzetten (tot de zaak uitgeklaard is) en dat ze m'n nummer zullen blokkeren als ik niet meteen betaal..
Ik lijk wel blok te zitten tussen twee partijen die beiden hun mening hebben, en er bij blijven. En ik kan straks geen van beiden nog opbellen

Nu vraag ik me af wat ik zelf kan doen om dit alsnog op te lossen. En waar ik me mag aan verwachten als ik dit z'n beloop laat gaan?
Deurwaarder aan de deur?
mvg,
Marieke