Gratis Digicorder belgacom??????

schummiw
Topic Starter

Gratis Digicorder belgacom??????

#1 , 16 feb 2010 11:23

Vorig jaar half december werd ik vriendelijk opgebeld van BELGACOM met de vermelding mijnheer voor uw jaren trouwe klant zijn mogen we u een gratis pakket aanbieden van digitale TV. Nu deze week krijg ik mijn 2 maandelijkse faktuur en wat zie ik er staat een huurgeld op voor de digicorder en adminstratie kosten alles samen een goede 50 euro heb het gemeld aan belgacom maar zonder resultaat nog steeds ( geen antwoord)
Het ganse pakket staat hier nog in de doos en ben naar belgacom winkel geweest en die persoon zegt me dat het gratis is wie heeft er ervaring mee. Heb het pakket zelf niet aangevraagd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mapleleiah

#2 , 17 feb 2010 19:28

Hoe hebt u de fout gemeld aan Belgacom? Schriftelijk? Telefonisch? E-mail?

Het beste is te bellen en als dat geen resultaat oplevert, een (aangetekende) brief te sturen.

Heeft u destijds iets getekend?

Ik raad mensen altijd AF in te gaan op telefonische aanbiedingen omdat die meestal niet te betrouwen zijn.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

schummiw
Topic Starter

#3 , 17 feb 2010 19:34

Ja ik heb het formulier ingevuld voor belgacom klacht indienen van aangerende faktuur maar nog steeds zonder antwoord. En ik heb niks getekend aangaande aanvraag. Het was telefonisch en kosteloos tot ik mijn faktuur kreeg deze week. Alles staat terug in verpakking daar ik geen ontvangst signaal kreeg.

Reclame

3399AAaa

#4 , 17 feb 2010 20:52

wij hebben ook zo'n digicorder gehad, en ook zo'n gelijkaardig probleem. maar het is al een tijd geleden en ik weet niet meer juist hoe het in mekaar zat.

de winkelier schoof alle verantwoordelijkheid op belgacom, en omgekeerd. nooit compensatie gekregen. wij hebben dat ding afgeschaft. nu heeft mijn man zo een kastje gekocht van 60 euro (vraag me niet wat het is) - wij betalen aan niemand niks meer, en toch kunnen we leuk tv kijken zonder die miserie van al die telecomoperatoren.
Plus est en vous

schummiw
Topic Starter

#5 , 17 feb 2010 21:36

Alvast bedankt voor de info, ik zal nog een beetje geduld hebben tot vrijdag misschien antwoorden ze dan. Daar aan zie je, ze sturen iets op en je krijgt de rekening zo werft men klanten bij belgacom. Die persoon zei nog een geschenk voor een trouwe klant maar nu is het een misnoegde klant.

mapleleiah

#6 , 18 feb 2010 17:54

Via mail of via de site levert NIETS op ...

U moet bellen en daar tijd voor uittrekken want u hangt zeker 30 minuten in de wacht. Gelukkig is het een gratis nummer.

Vraag de naam van de persoon met wie u spreekt. Als een week na het gesprek nog geen correctie van uw factuur is gekomen, stuur dan een aangetekende brief.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

schummiw
Topic Starter

#7 , 26 apr 2010 17:06

Het is een hektische toestand voor je er vanaf geraakt maar sinds vandaag is alles terug binnen en nu afwachten. Schijnbaar weten ze niet bij belgacom als men zegt gratis is bij hen betalen , bij mij is gratis voor niets geen euro cent zelfs.

WP002

#8 , 28 apr 2010 17:29

omgekeerd. nooit compensatie gekregen. wij hebben dat ding afgeschaft. nu heeft mijn man zo een kastje gekocht van 60 euro (vraag me niet wat het is)
Aan uw omschrijving te oordelen is het een DVB-T decoder, een digitale antenne zeg maar.

schummiw
Topic Starter

#9 , 29 apr 2010 13:26

Het is een BGV TV A7 decoder VA SA nooit gebruikt maar wel moeten voor betalen en dat zeggen ze niet als ze je bellen, laat staan zeggen dat je hem niet moet hebben ze sturen hem gewoon op, enkel zeggen ze mijnheer door je jaren trouwe klant zijn en gsm en internet en klasieke telf.

Terug naar “Archief”