Mediamarkt

Charlietje
Topic Starter
Berichten: 2

Mediamarkt

#1 , 02 feb 2010 20:25

Ik heb vorige week een modem-router gekocht voor het aansluiten van internet. Nu blijkt dat ik er een modem in het pakket zit.

Dus ga ik terug met mijn modem naar Mediamarkt.
Ze hebben bij de klantendienst de modem GRONDIG onderzocht en hebben aan de onderkant een klein krasje gevonden.

Is het door mij of was het al zo, ik weet het niet.

Kan Mediamarkt dit weigeren?
Is er ergens een klachtendienst van Mediamarkt?

Bij wie kan ik terecht met zo'n probleem?

mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3132
Locatie: st-niklaas

#2 , 02 feb 2010 21:44

als het een verkeerd produkt in de doos zit moeten ze u zo al een juist artikel geven


de klantendienst ( aan de balie ) is niet bevoegd om te oordelen of al dan iets kapot is of schade heeft opgelopen door de klant, dit kan alleen de "technische" dienst of de hersteldient van de fabrikant.


EIS gewoon het juiste produkt waar u reht op heeft, ge moet aan die balie gewoon op u strepen staan en van u kl*te durve maken.

Ik heb vorige week een modem-router gekocht voor het aansluiten van internet. Nu blijkt dat ik er een modem in het pakket zit.

Dus ga ik terug met mijn modem naar Mediamarkt.
Ze hebben bij de klantendienst de modem GRONDIG onderzocht en hebben aan de onderkant een klein krasje gevonden.

Is het door mij of was het al zo, ik weet het niet.

Kan Mediamarkt dit weigeren?
Is er ergens een klachtendienst van Mediamarkt?

Bij wie kan ik terecht met zo'n probleem?

mvg

Charlietje
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 02 feb 2010 21:47

Ik heb me misschien ietsje verkeerd uitgedrukt.

In het adsl abonnement dat ik besteld heb, zat er een modem in begrepen.


Beter was gezegd dat MM mijn modem-router niet wilde terugnemen

Reclame

roharro
Berichten: 13438
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#4 , 02 feb 2010 22:04

Ik heb me misschien ietsje verkeerd uitgedrukt.

In het adsl abonnement dat ik besteld heb, zat er een modem in begrepen.


Beter was gezegd dat MM mijn modem-router niet wilde terugnemen
Als er niets mis mee is moeten ze die niet terugnemen. Tenzij in de verkoopvoorwaarden van Media Markt een teruggavegarantie van xx dagen voorzien is.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

bartvdv
Berichten: 1911

#5 , 03 feb 2010 00:14

Je had al een nieuwe modem-router gekocht voordat je een abonnement nam en nu blijkt dat er bij je adsl-abonnement een modem is inbegrepen?

Neen, verkocht is verkocht. Als een winkel(keten) je toestel terugneemt, dan is dat eigenlijk een commerciële geste.

Overigens blijkt mediamarkt wel vaker dingen terug te nemen en (gebruikte) toestellen opnieuw in de etalage te zetten. Computers die al een paar dagen door iemand zijn gebruikt en naar de winkel worden teruggebracht onder het mom van voldoet niet.

Terug naar “Consumenten Koop”