#4 , 28 feb 2024 21:19
Topics samengevoegd - JurecaBE - moderator
Hello,
Graag wil ik hier mijn geval uit de doeken doen, ik ben gehuwd in het jaar 1979 eigenlijk van moeten trouwen waarvan ik een dochter heb geboren 1979.
Na 2jaar was het huwelijk op de klippen gelopen en zijn we uit elkaar gegaan.
Mijn ex vrouw had toen een vriend leren kennen en zijn samen gaan wonen, geen probleem zou ik zeggen en we hebben de scheiding in gaan gestoken en is uitgedraaid op een vechtscheiding die jaren heeft geduurd.
Maar in tussentijd was ze in verwachting geraakt door haar vriend.
Maar omdat ik nog niet gescheiden was heeft mijn advocaat het nodige gedaan dat het kind niet mijn achternaam heeft gekregen punt kous af . Maar zoals ik zei heeft de scheiding jaren geduurd en mijn ex is terug in verwachting geraakt.
Maar deze keer heb ik mijn advocaat niet verwittigd omdat ik dacht een maal zo een procedure in gaan gestoken te hebben, het achteraf niet meer hoef de en boem patat haar zoon heeft nu wel mijn achternaam.
Na jaren ben ik er achter gekomen dat die zoon mijn achternaam heeft en ik zekers niet de biologische vader ben door dat ik nog niet gescheiden was pfff.
Nadien heeft ze nog een zoon gekregen maar doen was ik gescheiden (1985).
Graag wil ik weten wat voor opties ik heb ook om het kind dat mijn achternaam draag teniet te verklaren .
Met vriendelijke groeten
DaemersFrank
Topic wat aangepast en structuur gegeven - JurecaBE - moderator