Beste,
Vorige week is mijn termijnrekening van 11 maand afgelopen. Het bedrag van 100K is vrijgekomen en automatisch op mijn zichtrekening gestort.
Ik probeer het bedrag reeds sinds dinsdag over te zetten naar een andere bank maar dit lukt niet. Ik heb mijn limiet verhoogd, 4h gewacht, alsook via ItsMe al een aantellen keren bevestigd (kan ik raadplegen in mijn geschiedenis in de App). Dit lukt niet. Ik kan ook geen kleinere bedragen overzetten, geen euro afhalen. Ik kan zelfs mijn rekening niet opzeggen omdat ze het geld niet kunnen vrijmaken.
ING geeft toe dat het om een "technische fout" gaat bij hun en hun "back office" diensten zijn het aan het bekijken. Het bedrag staat daadwerkelijk geregistreerd in hun systeem. Desondanks ik vroeg om mij op de hoogte te houden, kreeg ik geen enkele feedback.
Gezien ik het geld wou aanwenden om in een ETF te steken, verlies ik dagdagelijks best wat rendement op het geld. Kan ik hiervoor klacht indienen (bijvoorbeeld, per dag ik niet aan mijn geld kan)? Iemand suggesties?