Dag iedereen,
Wij verblijven op een camping in Wallonië. De eigenaar communiceert heel weinig met de bewoners.
Dit jaar doen geruchten, dat de camping moet sluiten. Verschillende verhalen doen hierover de ronde.
Sluiting door overstromingsgebied. Sluiting door eigenaar die in gebreke is met voorwaarden, die hij niet vervulde.
Eigenaar die geen vergunning meer krijgt.
Dan kwamen geruchten dat de camping verkocht zou worden. Dat de eigenaar zijn vergunning afliep dit jaar.
Heel veel verhalen en geruchten werden ook gedeeld op de facebookpagina van de camping. Die meestal door de beheerder verwijderd werden.
Twee weken geleden, kwam de gerant op het terras van de kantine van de camping en riep voor iedereen: het is verkocht, alles mag blijven zoals het is.
Nu wordt door de eigenaars beweerd, dat dit niet zo is. Maar verdere communicatie komt er niet.
Iedereen heeft na de overstromingen van 14 juli, veel kosten gedaan, om te kunnen blijven staan. Wij zijn veel geld kwijt en zijn nog altijd bezig met renovaties.
Als de camping stopt, zijn we dit kwijt. Blijft ze verder gaan, dan kunnen we blijven en nog genieten van onze vakanties.
BIj verkoop van een caravan, dit seizoen, krijgen de mensen een blad, waarop staat, dat het niet zeker is dat de caravan kan blijven staan of dat de camping zal blijven bestaan. Dat moeten de nieuwe aankopers ondertekenen.
Wij als vaste huurders, weten van niets. Geen enkele communicatie is er van de eigenaars.
Komt er op de pagina van de camping vragen hierover, dan wordt die verwijderd, wegens negativiteit.
Zo maak je toch de mensen nog meer kwaad? Waarom kan hierover geen transparantie zijn?
Zijn er eigenlijk wetgevingen, waarbij de eigenaars de nodige informatie moeten overbrengen aan hun verblijvers? ==> Vaste jaarlijkse huurders
Ik kijk uit naar de reacties...