#5 , 23 mei 2023 11:40
Ik heb ook, zoals jullie, de indruk dat deze heel simpele zaak gewoon gerekt wordt. Het is niet dringend, maar iets meer dan 3 maand is toch overdreven dacht ik.
Maar wie rekt er? Mijn verzekering of die van de tegenpartij , of beiden? Misschien is het wel mijn verzekering, om later te kunnen zeggen dat ze alles in orde hebben gebracht, maar dat het probleem was dat ik geen “rechtsbijstand verzekering “ heb. Die zullen ze dan achteraf voorstellen. Of is het de prijs die de tegenpartij tegensteekt.? Ik weet eigenlijk niets, mijn verzekering zegt altijd dat ze de zaak stipt opvolgen, zonder in detail te treden.
Bumper zou volgens expert (aangesteld door mijn verzekering) moeten vervangen worden (alhoewel geringe schade) Kan dit niet opgelost worden door er een product op te doen en bij te schilderen( lijkt mij veel goedkoper)
Zelf contact nemen met de tegenpartij ? Dan trekt mijn verzekering zich misschien terug .
Of procedure aanspannen bij een vrederechter ?
Of gewoon afwachten en hopen dat er ooit iets gebeurt.
Ik heb eigenlijk niets om er druk achter te zetten. Kan zelfs mijn verzekering niet opzeggen, wat het is een verplichte verzekering. Later veranderen van verzekering is ook geen optie, want wie is beter