Wanneer is de zitting ?Ik wordt vals beschuldigd van fraude met een leasingwagen in duitsland , er is een zitting dat ik moet voorkomen in warendorf . Ik heb geen rijbewijs en kan geen duits.
Belgische politie kan u daarbij niet helpenIk ben al naar de politie geweest maar ik wordt niet serieus genomen.
Hangt ervan af waar je woont: ver of kort bij de D grens of aan de kust, en de fraude is gebeurd in bijvoorbeeld het oosten van D.die dag heb ik mijn bankkaart gebruikt in mijn geboorte stad in belgie . Zowel in de ochtend en na de middag en de vroege avond op 3verschillende plaatsen binnen 1 km van mijn huis
Je kan altijd een afschrift krijgen van de aanklacht(en) en het dossier tegen jou dat naar de rechtbank gaat - dat kan in de ganse EUDe zitting is in juli.ze geven niks van informatie
Op zich bewijzen die niet dat u die bankkaart ook zelf gebruikte ...Ik heb bankafschriften van die dag dat ik zogezegd in Duitsland een leasing ben gaan doen, die dag heb ik mijn bankkaart gebruikt in mijn geboorte stad in belgie . Zowel in de ochtend en na de middag en de vroege avond op 3verschillende plaatsen binnen 1 km van mijn huis
En vertel die advocaat ineens het ganse verhaalRaadpleeg zo snel mogelijk een Duits advocaat.