6 maand vooropzeg?

toco8400
Topic Starter

6 maand vooropzeg?

#1 , 14 jan 2010 10:57

Hallo,

Ik zit met een probleem, ik heb een contract met een firma die een muziekcomputer heeft geinstalleerd in mijn café, en ik wil dit contract (die jaarlijks opzegbaar is) opzeggen.

Het contract verloopt in mei, en ik wil dus een aangetekende brief schrijven, maar nu blijkt dat er in het contract staat dat je 6 maand vooropzeg moet doen.

Een opzegperiode van 6 maand op een contract die jaarlijks vernieuwd word, is dit wettelijk?

Mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD

#2 , 14 jan 2010 13:42

Ik vermoed dat zoiets niet wettellijk geregeld is. Aan de andere kant bent u er mee akkoord gegaan door het kontrakt te tekenen. De opzegtermijn is voor een jaarlijks opzegbaar contract wel iets aan de hoge kant.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Reclame

Terug naar “Andere”