#1 , 19 mar 2023 12:37
Gisteravond werd ik aangehouden met een nederlandse auto in antwerpen die ik heb gehuurd van een vriend in breda maar de boordocumenten waren thuis en zaten niet in de auto het gaat om de kenteken bewijs en verzekering ook was er geen huurcontract opgesteld omdat het gaat om een vriend . Er werd gevraagd om de auto hier te laten tot de eigenaar het komt ophalen om dan een “huurcontract” op te maken en de boordocumenten te halen om in de wagen moet bewaren . Dus ik mocht er niet mee in rijden maar ik had anders geen vervoer om naar huis te gaan heb ik er toch mee naar huis gereden om dan de eigenaar naar daar te laten komen om alles op te lossen nadien heeft de politie gebeld omdat ze de auto niet meer zag staan en vertelde hun dat ik niet anders naar huis kan en de eigenaar ochtend langs komt ze vertelden dat er een PV word opgesteld en een bedrag x 8, het bedrag verstond ik niet goed . Dus vraag ik me af wat zal de boete zijn als bestuurder en word dit aangegeven op mijn strafblad ik heb een blanco strafblad dus zal spijtig zijn dat voor dit spijtig ongeval wat krijg hartelijk dank .