#2 , 10 jan 2010 16:43
STOP STOP STOP
niks niks , maar dan ook NIKS tekenen. uw toekomstige ex kent blijkbaar goed uw zwakke punten en is zeer actief aan het proberen u erin te luizen.
wat zij bedoelt is denk ik, dat u het "ouderlijk gezag" aan haar zal willen afstaan, waarmee zij beoogt dat het kind bij haar zal verblijven en dat u nog slechts omgangsrecht geniet (bijvoorbeeld uw kind 1 keer op de 14 dagen te zien krijgt). dat zij het gezag over het kind zal hebben (over de persoon en de goederen van het kind), en u nog enkel toezicht kan uitoefenen. Zij zal alleen beslissen over de schoolopleiding, de vrijetijdsbesteding, de gezondheid, opvoeding, levensbeschouwing van uw kind. Wil u dat of gaat u daarmee akkoord?
en dat ze al het geld nadat u heeft getekend zal teruggeven? Dat is pas een goede grap. Laat u aub niet vangen. Een eot ondertekenen betekent dat u een overeenkomst maakt over alle punten van uw huwelijk: over uw kinderen, en dus ook over uw geld, en over uw goederen. Eénmaal u dat heeft ondertekend, kan u niks meer doen. U mag hier absoluut niet lichtzinnig mee omspringen.
Uw vrouw wil helemaal geen minnelijke scheiding, ze wil u erin luizen!!
Wie weet wat heeft ze nog allemaal in die papieren staan, om u te kloten. Ik durf er niet aan denken, maar het is uw leven. Eén goede raad: teken niet.
Als u toch zou tekenen, laat ze dan minstens erin zetten dat ze erkent het spaargeld te hebben weggenomen (met het bedrag erbij) en dat ze erkent dat ze binnen x aantal dagen na ondertekening van de eot het bedrag x aan u zal terugbetalen.
Misschien denken andere mensen hier op het forum anders over, maar ik heb er geen goed oog in.
Laatst gewijzigd door
3399AAaa op 14 jan 2010 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.