Inzage conclusies en stukkenbundel VME

Canarias
Topic Starter
Contacteer: Website

Inzage conclusies en stukkenbundel VME

#1 , 28 feb 2023 13:26

In het kader van een dagvaarding en rechtszaak tegen de VME stel ik vast dat de syndicus de conclusies en stukkenbundel op de website voor mede-eigenaars voor alle eigenaars openbaar gemaakt heeft en dus door iedereen te lezen, ook vertrouwelijke informatie. Is dit zomaar toegestaan als een mede-eigenaar de syndicus/VME dagvaard dat iedere mede-eigenaar alle conclusies inclusief stukkenbundel alle bewijsmateriaal kan inkijken ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii

#2 , 01 mar 2023 18:37

Ik ben geen jurist maar t lijkt mij logisch als je de VME dagvaart dat de VME op de hoogte gehouden wordt van de zaak. t Is tenslotte de VME die de verdedigende advocaat betaalt.

LYNX XX
Juridisch actief: Nee

#3 , 01 mar 2023 18:54

Ik volg Sirkii hierin. Want de VME is iedere mede eigenaar. En de rechtszaak is aangespannen tegen de VME/Syndicus. Zij hebben dus allemaal recht op inzage stukken.
Private eigenaar tegen syndicus = privatief, maar hier belangen die stukken alle eigenaars aan.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”