plaatsbeschrijving

adora
Topic Starter

plaatsbeschrijving

#1 , 08 jan 2010 14:37

Goedemiddag
hierbij graag nog een vraag: bij het begin van de huurovereenkomst werd er door een firma een plaatsbeschrijving opgesteld. Toen ik via mail de plaatsbeschrijving doorkreeg merkte ik op dat heel wat schade niet vermeld stond in deze nota. Gezien we 8 dagen tijd hadden om deze door te geven heb ik mijn bemerkingen aangetekend doorgezonden. Ik heb via mail een ontvangstbevestiging van de verstuurde bemerkingen ontvangen. Verder heb ik nooit meer iets gehoord van deze firma. Ik heb nooit een definitieve tekst ter ondertekening gekregen en heb ook een door de verhuurder ondertekende versie. Wat nu?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD

#2 , 08 jan 2010 14:57

Gezien we 8 dagen tijd hadden om deze door te geven heb ik mijn bemerkingen aangetekend doorgezonden.
Die plaatsbeschrijving dient bij het kontrakt gevoegd te worden ? Is uw kontrakt geregistreerd ?
Ik heb via mail een ontvangstbevestiging van de verstuurde bemerkingen ontvangen.
Hou dit bewijs en de originele door u gestuurde AS kopij en bewijssstrookje goed bij.
Verder heb ik nooit meer iets gehoord van deze firma. Ik heb nooit een definitieve tekst ter ondertekening gekregen en heb ook een door de verhuurder ondertekende versie. Wat nu?
Ik denk dat u zich voorlopig geen zorgen hoeft te maken. U hebt genoeg onweerlegbare bewijzen.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Vandebos

#3 , 08 jan 2010 16:47

U kan altijd eens contact opnemen bij het lokale registratiekantoor en indien het contract werd geregistreerd informeren of hier de plaatsbeschrijving inclusief uw opmerkingen aan werden toegevoegd.

Reclame

adora
Topic Starter

#4 , 09 jan 2010 16:29

Is de plaatsbeschrijving wel geldig indien die niet door beide partijen werd ondertekend?

Vandebos

#5 , 09 jan 2010 22:26

Normaliter dient deze door beide partijen te zijn ondertekend.

Terug naar “Huren”