#9 , 28 dec 2009 20:07
Als ze een inspanningsverplichting hebben, awel, dan kan ik al iets doen, in die hele week dat het zo'n slecht weer was, hebben ze bij ons gewoon niets gedaan om de wegen in een veiligere staat te brengen.
Er is ook een pv opgesteld, daar ben ik zeker van.
Ik weet dat er gezegd is dat iedereen die niet per se buiten moet komen, best binnen blijft, dat hebben wij ook gedaan.
Maar 3 kinderen van respectievelijk 2j, 5j, en 7j moeten in die week toch wel eens brood op hun bord krijgen. Of zal ik volgende keer mijn bakker op pad sturen om het brood naar mij te brengen. Als 30 jarige ben ik ook nog aan het werk. Dus in dat opzicht geldt de stelling 'op het nieuws hebben ze gezegd dat je best binnen blijft' niet, want in datzelfde nieuws hebben ze ook gezegd dat het slechte weer geen excuus mag zijn om niet op het werk te verschijnen.
Ik hoop dat u nooit met zo'n helse pijn op straat beland, omdat de gemeente te lui is om maar 1 enkele inspanning te doen....
De verzekering is trouwens al ingeschakeld, en blijkbaar hebben ze van onze gemeente nog klachten binnen gekregen.... ik ben spijtig genoeg niet de enige met een ongeval...