Ik overweeg om de relatie met mijn partner te verbreken. Wij zijn samenwonend en hebben 2 kinderen. Wij hebben een gezamenlijke zichtrekening en spaarrekening. Wij hebben een eigendom. Ik zou het liefste in ons huis blijven wonen, zodat de kindjes in hun vertrouwde omgeving kunnen blijven... en ik zou ze het liefste bij mij houden. De papa staat met ploegen, dus co-ouderschap lijkt me zoiezo niet echt mogelijk. Hij mag ze wel zien wanneer hij wil van mij... Ik zou dat het liefste gewoon samen overeenkomen.
Wat zijn mn kansen, mogelijkheden?? Kan ik bvb. "huur" aan hem betalen zodat ik in het huis kan blijven wonen, hoe gaat dit allemaal in zijn werk??
Hopelijk kan iemand me al wat tips geven, voor ik deze stap daadwerkelijk zet... Ik vrees nl. dat dit een financiële aderlating voor mij zal worden. Ik heb maar 1200 euro loon in de maand en hij 2000 euro. Bovendien zijn veel meubilair en andere zaken "giften" van zijn familie.
Werken die al?2 kinderen
En dus dien je jezelf af te vragen of die nieuwe relatie de moeite waard is om het gezin doen te breken door er onvoldoende energie in te stoppen.Ik kan het ook niet meer opbrengen voor mijn huidige partner en heb iemand nieuw leren kennen. En dus ...
dat is geen rara vraag hoor, maar het antwoord mag ook niet ontweken worden door op voorhand te stellen dat je allicht wel in de kleinste groep zal terrechtkomen! De groep die nog altijd een roze bril op heeft.Wat zijn mn kansen, mogelijkheden?
Eigenlijk ik van U ook... hoeveel duurt gemiddeld het 2é huwelijk t.o.v het eerste en waarom zou je nog wel een roze bril dragen binnen 5 jaar?wil gewoon concreet een paar dingen weten.
Het tegengstelde van liefde is niet haat, maar onverschilligheidhij die me zou lastig vallen????
tja een mogelijk redelijk omvangrijke groep, maar van diegene die de eeuwigdurende liefde, de onvoorwaardelijke, de ware, ... enz. uiteindelijk herontdekt hebben, ach je hebt het beeld vast al wel, wel een deel van deze groep verbleven op dat moment dat je bedoeld al in een bejaarde tehuis.Hoeveel mensen zijn er niet die hun echte liefde pas later, op een minder geschikt moment tegenkomen?
Dit is een slecht moment om op die manier uit elkaar te gaan. Ze kunnen nog zoveel goede dingen van U leren, één ervan is hoe je kunt overeenkomen.Onze kindjes zijn nog kleutertjes...