Wonen Vlaanderen op de Vlaamse overheid website.Wie of wat is "Woonskwaliteit " ?
Als het de naam is van iemand, of van een kantoor of dergelijke, denk ik niet dat men het op dit forum apprecieert hier namen te noemen.
U kan voor een aantal specifieke vragen over wonen en dergelijke zeker al terecht bij het nummer 1700 , de Vlaamse infolijn.
Nee ben geen huurder van een sociaal huur woning.Mevrouw bedoelt uiteraard woonstkwaliteit. Hebt u een klacht over een sociale huisvestingsorganisatie?
Bent u een (Kandidaat-) sociale huurder, koper of ontlener, en hebt u een klacht over uw sociale huisvestingsorganisatie, neem dan eerst contact op met de organisatie zelf.
Als u niet akkoord gaat of niet tevreden bent met hun antwoord, kunt u ook een klacht indienen bij de Vlaamse Ombudsdienst:
Vlaamse Ombudsdienst, Leuvenseweg 86 te 1000 Brussel
Fax: 02 552 48 00
E-mail: klachten@vlaamseombudsdienst.be
Telefoon: 02 552 48 48 – 1700 (gratis nummer)
Dankuwelaan Franciscus :
Kunt u misschien de dame de juiste weg meedelen voor haar problemen gezien het hier een gevaarlijke situatie betreft in het Antwerpse ( zoals ik uit de topic kan uitmaken ).
Er moet toch absoluut een instantie zijn die dringend kan ingeschakeld worden gezien problemen met elektriciteit en gas. Gezien ook de ontploffing van anderhalf jaar geleden Paardenmarkt. Waarvan ik dacht dat het Antwerps zulke toestanden wilde vermijden.
Een kreet voor hulp is niet te negeren.
De huurder was verantwoordelijk in dat geval en niet de stad.aan Franciscus :
Kunt u misschien de dame de juiste weg meedelen voor haar problemen gezien het hier een gevaarlijke situatie betreft in het Antwerpse ( zoals ik uit de topic kan uitmaken ).
Er moet toch absoluut een instantie zijn die dringend kan ingeschakeld worden gezien problemen met elektriciteit en gas. Gezien ook de ontploffing van anderhalf jaar geleden Paardenmarkt. Waarvan ik dacht dat het Antwerps zulke toestanden wilde vermijden.
Een kreet voor hulp is niet te negeren.
GoedenavondQuote : " Mensen van Woonskwaliteit willen geen hercontrole komen doen omdat zij zeggen dat er een gerechtelijke procedure loopt tussen mij en huur huisbaas. "
Geen idee of dit besproken wordt in een pb , of niet .
Maar waarom zou men een hercontrole komen doen , als er reeds een controle gebeurt is , met zeer negatieve uitslag ( afsluiten gas en electriciteit ) .
Als er een gerechtelijke procedure loopt , kunnen stadsdiensten daar niet in tussenkomen .
Het is trouwens aan de stadsdiensten/ burgemeester om voor noodopvang te zorgen , wanneer een pand onbewoonbaar is verklaard , of gas en electriciteit afgesloten zijn wegens gevaar .
Goedenavondwaarom opent u een nieuw item? en vooral u brengt volledig nieuwe elementen aan?????
vermits uw appartement ongeschikt voor bewoning werd verklaard, mag dit niet meer verhuurd worden.
Ik vraag me af waarom u dit appartement nog blijft bewonen?
Als u van mening bent dat uw appartement wel geschikt is voor bewoning dan dient u dit aan te tonen.
Heeft u de ongeschiktheidsverklaring betwist via de hiervoor geëigende kanalen?
Zoek via OCMW en CAW naar een oplossing voor een andere huisvesting.
Je kan maar geholpen worden als je wil geholpen worden en als je positief wil meewerken aan een oplossing.
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden.