Cv ketel

mava105
Juridisch actief: Nee

Re: Cv ketel

#31 , 25 apr 2022 17:02

zover ik begreep van deze topic zou je normaliter een gasketel moeten hebben als je gas maandelijks betaald. Klopt dat?

Of moet je die mazoutketel dan zelf als huurder in je appartement bijvullen? Hoe werkt zoiets precies. Ik heb in ieder geval nooit zelf mazout bijgevuld enkel de druk van het water.

Als je kookt met gas heb je ook een gasmeter, zonder daarbij een CV op gas te hebben, en een stookolie tak ligt gewoonlijk NIET in uw living, maar in de kelder of onder de grond.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
BenisaOba
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

#32 , 25 apr 2022 17:25

zover ik begreep van deze topic zou je normaliter een gasketel moeten hebben als je gas maandelijks betaald. Klopt dat?

Of moet je die mazoutketel dan zelf als huurder in je appartement bijvullen? Hoe werkt zoiets precies. Ik heb in ieder geval nooit zelf mazout bijgevuld enkel de druk van het water.

Als je kookt met gas heb je ook een gasmeter, zonder daarbij een CV op gas te hebben, en een stookolie tak ligt gewoonlijk NIET in uw living, maar in de kelder of onder de grond.
Nee ik heb een kookplaat. Dus ik kook niet op gas.

Reclame

Terug naar “Huren”