... ik wou gewoon zo snel mogelijk mijn dochter kunnen zien dus ben met alles akkoord gegaan om geen tijd te verliezen. Maar uiteindelijk sta ik dus met lege handen.
Beste Iksy,
Veel informatie is op dit moment niet aanwezig, dus correct advies geven of de beste weg tot de oplossing van een complexe probleemsituatie is deels gokwerk. Een gesprek van een meer dan een uur zou een filter kunnen zijn voor volgende strategie
Analyze:
Je bent radeloos, ongerust, teleurgesteld, last van stres, ontgoocheld,
Eigenlijk wist je al snel waar je aan toe was
... ik wou gewoon zo snel mogelijk mijn dochter kunnen zien dus ben met alles akkoord gegaan om geen tijd te verliezen. Maar uiteindelijk sta ik dus met lege handen.
Je bost, maar vooral de kans dat je hier zal blijven botsen is reëel.
De kans is m.i. zo reëel dat je als een emotionele boksbal zal rond geflipperd zal worden tussen het kast en de muur met binnenin nog botsobstakels van kastjes en murrekes allerhande is zo groot dat het wel fout moet gaan bij je.
De kans dat een klassieke remedie de eindeloze nachtmerrie van het levenvan je dochter en van U zal worden is reëel.
Er bestaat hier geen enkele goede en/of adequate waterdichte remedie
Remedie:
schrijf dit uit en laat het letterlijk overnemen in de klacht
05/12/09 Aan de onderzoeksrechter, ik, (Iksy) leg klacht neer tegen onbekende magistraten, onbekende politieambtenaren en de (moeder) van onze dochter () wegens schending van art. 417bis3° onterende behandeling : elke behandeling die in de ogen van het slachtoffer of van derden een ernstige krenking of aantasting van de menselijke waardigheid uitmaakt. Ik eis van U en de procureur des Konings snelrecht. (handtekening IKSY)
Met dat papier stap je met 370 euro -kan iets meer zijn- (of al wat positief staat op je bankrekening) het gerechtsgebouw binnen en verlaat het niet meer tot die onderzoeksrechter zijn handtekening zet onder Uw klacht.
Dit soort van uitzonderlijk advies is niet voor de twijfelaars maar voor mannen of vrouwen die weten wat ze willen, weten dat de weg lang zal zijn, er alles voor over hebben, geen watjes zijn en bereid zijn alles openlijk aan de grote klok te hangen
RR