#6 , 05 feb 2022 07:58
Hier idem dito.
Mijn advocaat wou ook geen herziening doorvoeren al staat er bijna 100.000 euro op de rekening. Ik heb bijgevolg een advocaat onder de arm genomen en een brief geschreven naar de voorzitter van de arbeidsrechtbank. Daarin heb ik mijn verhaal gedaan alsook een staat van mijn inkomsten. Volgens mijn mar kon ik maar 300 euro per maand afbetalen, wat ook al niet klopte, maar de dag van vandaag is het een tienvoud van dit bedrag. Op 1 jaar tijd heeft mijn schuldbemiddelaar 40.000 euro kunnen sparen. Binnen de week kreeg ik een brief terug van de rechter dat ik moest verschijnen alsook mijn bemiddelaar. Daar is op vraag van mijn advocaat de rekening uittreksels gevraagd, en de stand van rekening. Dit moest hij voorleggen (gisteren 03/02/22).
Heeft hij niet gedaan, stand van rekening die hij doorgaf was nog dezelfde als van november vorig jaar. Ook heeft hij 13.000 euro teruggave van belastingen niet geïnd, wel een schuldeiser en is dit niet van de schuld afgetrokken. Nu wil hij een herroeping indienen omdat hij in zijn eer gekrenkt is maar de rechter zal hel hierin zeker niet volgen en stelt de zaak alleen maar uit. Ook heeft hij mijn advocate gedreigd waarop zij nu een brief zal sturen naar de stafhouder.
Mijn advies, bevraag u bij een andere advocaat, bekijk uw schulden en wat er volgens uw bemiddelaar op de rekening staat en schrijf een brief naar de rechtbank. Het zijn echt geen onmensen de rechters, en ze luisteren wel degelijk.
De rechter heeft mijn bemiddelaar nu gedwongen een verzoek tot beschikking in te dienen binnen de maand om zo de CSR te beëindigen en het resterend geld op mijn rekening te storten.
Ik wens je veel succes!