Even mijn verhaal hier doen
mijn vriend zijn exvrouw is veroordeeld om 150 per maand te betalen met terugkeer vanaf sept 2008 voor de oudste zoon die bijna fultime bij ons is, zij moet achterstal van zijn kindergeld vanaf sept 2008, en zij moet nog altijd 40 % van kindergeld van jongste zoon doorstorten (bilocatie) en nog eens bijkomende kosten, en onze rechtsplegingsvergoeding.
Nu gaat zij natuurlijk in beroep : zij wil vader gestraft zien omdat hij zou de zoon hebben weggehouden (pas in kortgeding in december uitspraak dat zoon zijn bilocatie is veranderd wegens gestoorde moedr-zoonrelatie, werd nogmaals bevestigd door jeugdrechter EN vrederechter), pas vanaf januari 100 per maand met alle kosten in, zijn kindergeld niet hoeven terug te storten, en de jongste al zijn kindergeld voor haar houden.
ook wenst zij dat hij gestraft wordt voor verlies van een studiebeurs die ze NIET kon hebben enz , vraagt 1 euro schadevergoeding???
dit zijn in beroep alle vragen van 1ste zaak door haar, die de vrederechter ALLEMAAL van de tafel heeft geveegd.
Zij woont samen (zegt dat het niet kostendelend is??????, wijkagent heeft hem sinds gisteren officieel moeten inschrijven, ze heeft ook gefraudeerd bij kinderbijslagfond, heeft teveel moeten terugstorten), zij verdient 1550 per maand maar zou vanaf aug 2010 maar 1350 verdienen en beweert dat ze dat dus niet kan betalen?????
kinderbijslag van jongste wil ze voor haar wegens verlies van oudste maar ze weigert om jongste in ons gezin als rang3 te laten vallen, betekent 40 euro voor haar per maand meer...enz
in de vereffening wacht haar ong 30000 euro, dus wil ze nog in beroep hard maken dat zij weinig alimentatie kan betalen (wij hebben 6 kinderen groot te brengen, zij 1 in bilocatie en 1: 4 dagen per maand)
Nu mijn vraag : wat kan zij nu uit een beroep halen? de vrederechter heeft geen onredelijke uitspraak gedaan, immers zij heeft ervoor gekozen om 1 jaar niet meer voor haar zoon in te staan. en zij stelt al dezelfde eisen van in de eerste rechtzaak........dus zij verwerpt alles van de vrederechter?
Wat zijn onze kansen, weet dat het een moeilijk antwoord is maar even gelijkaardige ervaringen polsen???
hoelang duurt het trouwens zo een beroep? van een collega duurt het 1 jaar en 3 maand vooraleer voorkomen???
groetjes aan allen