hallo,
jaren van vernedering en dreiging in bijzijn van kinderen om valiezen te pakken en het te mogen aftrappen is de scheiding effectief ; ik dien wel onderhoudsgeld te betalen omdat mijn loon 550 euro netto hoger ligt;
ik betaal alle kosten voor de kinderen, zijnde kleding, schoeisel, alles wat ze aan hun papa niet durven te vragen ; doe zelfs de was want meegegeven kleding komt niet gewassen terug ; kindergeld is verdeeld bij helften alsmede de buitengewone kosten.
Ik dien nu nog onderhoudsgeld te betalen aan ex-partner tbv van 250 euro per maand en dit ongelimiteerd in de tijd. Ik was meer dan 15 jaar gehuwd en durfde niet naar buiten te komen met wat er tussen de 4 muren gebeurde.
het gedrag van mijn man (tergend en roekeloos) is de reden van mijn echtscheiding en als straf omdat ik mijn leven en geluk terug wil is maandelijks 250 euro voor hem te betalen ;
dat is voor mij evenveel als onschuldig te zijn en levenslang in de gevangenis te mogen gaan zitten. Hoe bewijs je nu grove fout ? lichamelijke mishandeling kan je laten attesteren ; mishandeling met woorden die zijn voor de wind want dat hoort niemand en blijft een woord tussen 2 partijen.