onderhoudsgelden ex-partner tijdens en na echstcheiding

pdr
Topic Starter

onderhoudsgelden ex-partner tijdens en na echstcheiding

#1 , 30 okt 2009 00:00

is ex-partner BEHOEFTIG met een job met een netto-inkomen van 1800 euro/maand ?
mijn netto-loon wordt verhoogd met de extra-legale voordelen waardoor de vonnisvormig gebaseerd is op een effectief netto-loon ten overstaan van een opgeblazen loon. Tevens worden de kledingkosten tevens ten mijne laste gelegd en wordt kindergeld aan beide partijen gelijkmatig uitbetaald ; systeem co-ouderschap.
Wie heeft hiermee ervaring ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
murblo

#2 , 30 okt 2009 00:24

hoi,

Moet het vonnis nog worden uitgesproken?
of zijn dit besluiten?
Mijn vriend moest gedurende 10 maanden 350 betalen aan "behoevende" liegende ex. zij beweerde maar 800 per maand te verdienen, nu blijkt dat ze 1550 per maand had.......uit belastingsaangifte.....
maar ik denk niet dat de rechter dit zal aanvaarden, allez 1800 euro
ik ben een vrouw maar sommige vrouwen doen verdorie toch zielig hoor.....en daar kan ik toch kwaad om worden.
Nooit een euro aan exman gevraagd voor mij, wel voor onderhoud kinderen (en dat is voor hem al teveel) enfin

sterkte

pdr
Topic Starter

#3 , 30 okt 2009 00:33

vonnis is uitgesproken en by the way het gaat hier om een hardwerkende vrouw die dient te betalen voor een levensgenieter.
Van een omgekeerde wereld gesproken ; gerecht is waar recht zegeviert.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”