Het is nu al enkele weken geleden vandaar deze update:
Ik heb verzet laten tekenen tegen de kasbon, en heb van het KRW vrij snel een antwoord gehad; er kan tegen de kasbon geen verzet aangetekend worden omdat hij al afgehaald is.

Daaruit kon ik dus afleiden dat mijn vader de kasbon afgehaald heeft.
Bon, ik heb dus een advocaat onder de arm genomen om te weten wat nu juist mijn rechten zijn en wat ik al dan niet kan doen.
Volgens mijn advocaat sta ik sterk in mijn schoenen, en is de kans heel groot dat ik mijn geld terugzie.
Waarom?
Omdat het mijn geld is, het maakt niet uit vanwaar het geld ooit kwam, het stond op mijn rekening, ik heb opdracht gegeven aan de bank voor die kasbon. Dus is het mijn geld, volgens mijn advocaat.
Het feit dat hij de kasbon voor vervaldag is gaan halen spreekt ook niet in zijn voordeel.
Mijn advocaat zei dat hij zich zal verweren ,hoe zou je zelf zijn, maar hij heeft geen poot om op te staan aangezien wij schriftelijke bewijzen hebben. En stel dan nog dat het een schenking zou zijn, dan moet hij dat aangeven bij de belastingen wat dus niet gebeurt is!
Hij gaat hem nu in gebreke stellen en stel dat we verder moeten gaan, zal het strafrechtelijk zijn. Nu hoop ik dat het zover niet komt. Voor hem en voor mij.
Sorry dit kan voor sommigen heel raar overkomen, maar ze hebben me al de duvel aangedaan en geld stelen van je kinderen doe je gewoon niet!