Auto handelaar

Shanasmekens20
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Auto handelaar

#1 , 19 dec 2020 19:46

Beste ,

Ik heb een 3 tal maand geleden een Mini Cooper bij een handelaar gekocht na de 2 dag viel ik al in panne met een kapotte koppeling ik heb deze in een garage moeten laten takelen na discussie heeft de handelaar deze betaald aan de garage ,

De wagen heeft even stil gestaan binnen in mijn garage omdat ik niet direct een verzekering vond we zijn nu een aantal weken verder

De wagen heeft sinds de koop nog geen 300 km gereden
Nu is er weer iets kapot verschillende zaken waardoor er een serieuze rekening valt van weer +700 euro voor enkel de onderdelen zelf zonder de werk uren bij

Ik heb dit bij de handelaar aangekaart maar natuurlijk probeert ie het van zicht af te wimpelen

Wat kan ik doen groeten.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone

#2 , 19 dec 2020 20:16

aangetekend in gebreke stellen en als de problemen zich blijven voordoen de aankoop laten ontbinden

jef007

#3 , 19 dec 2020 20:38

als je bij een handelaar gekocht hebt ( je hebt toch een factuur van hem??) dan heb je een jaar garantie

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”