Hallo iedereen. Begin van de maand verwachtte ik een zending via GLS. Op het moment van levering was ik thuis, echter geen koerier gezien, geen briefje in de bus. Op de tracking pagina na invullen postcode staat mijn achternaam, echter verkeerd geschreven.
GLS gecontacteerd en moest maar in de buurt gaan zoeken en een dossier laten openen via de verzender.
Toen de verzender van het pakket met GLS contact opnam gaven ze aan dat het pakket op een ander nummer in de straat was geleverd... Het nummer dat ze meegaven bestaat echter niet in onze straat...
Omdat ik dan na 2 weken geen nieuws meer had van de verzender (ze hadden het hogerop doorgegeven aan het management,...) heb ik zelf terug contact opgenomen met GLS. Ik kreeg te horen dat de klacht positief was afgesloten "omdat ze een nieuwe handtekening hadden verkregen" ?? Vraag me af wie er getekend heeft. Ik heb nog steeds geen koerier van GLS gezien, niets getekend en het pakket niet ontvangen.
Op dat document staat mijn naam dan plots wel correct geschreven... En zo sluiten ze hun klachten maar positief af door zelf een nieuw document op te stellen?
Op de vraag om hun koerier te bellen en te tonen waar het pakket exact is geleverd reageren ze niet.
Heeft iemand hier reeds verdere stappen voor ondernomen bij gelijkaardige situatie zoals klacht neerleggen bij de politie,... en levert het werkelijk resultaat op?
Dank bij voorbaat.