Beste,
Vanaf januari dit jaar huren we een appartement met ruime kelders. Als muzikant vond ik het ideaal om deze als repetitieruimte te gebruiken.
Een paar maanden na we er introkken troffen we na een regenbui water in de kelder. Ongeveer 20 cm hoog. Ik stuurde een e-mail naar de immokantoor maar ze vertelden me dat er weinig aan gedaan kan worden.
Gisterenavond na de hevige regenval stond het water 1 m hoog en de zekeringen sprongen door een kortsluiting veroorzaakt door de mazoetbrander dat zich in de kelder bevindt. Ik heb deze moeten afzetten met als resultaat= geen verwarming of warm water meer. Ik belde naar de eigenaar die mij weer vertelde dat er weinig aan gedaan kan worden buiten het herstellen of vervangen van de brander.
Kan dit zomaar? We voelen ons bedrogen. We tekenden het contract voor dit appartement met de bedoeling de kelders veilig te kunnen gebruiken maar aangezien de omstandigheden kunnen we daar zelfs geen verpakkingen stockeren.
Kan iemand mij vertellen of we het contract kunnen laten nietig maken door het verzwijgen van serieuze gebreken? Of is er een ander manier ?
Bij voorbaat dank,
Mat