#1 , 30 sep 2009 21:09
2 dagen nadien zegt de huis baas, ik kan niets meer doen voor jullie. Dus zochten wij iets te huur in de zelfde regio, natuurlijk vonden wij niets, de hondjes waren niet toegelaten. Bleef 1 oplossing, een huis kopen. Dus een huis zoeken, en een lening aanvragen, uit eindelijk krijgen we de huis sleutel van onze nieuwe woonst rond de maand juni. Het moest nog opgeknapt worden, nieuw dak en iets meer dan opfrissen. Gezien de leeftijd van mijn man 53 jaar, ik 41 konden geen te groot bedrag veroorloven, maar twee kamers, een tuin voor de hondjes..en wij. Nu staan we drie maand verder en betalen al 3 maand twee huishuren. Af en toe kwam de eigenaar van het blok vragen hoe de werken vorderen. Maar mijn man staat er allen voor en werkt ook voltijds. Nooit kregen wij een brief of bedreiginen dat wij hier weg moesten, soms werdt het wel vriendelijk gevraagd of wij al een datum van vertrek hadden. En die hadden wij niet. Tweemaal is de wijkagent bij ons nieuw huis gekomen op ons aanvragen voor ons adres te veranderen. Het is nog niet bewoonbaar, centrale verwarming, muren liggen deels nog bloot.dus werd dit geweigerd.