Bij krabbelen op contract

Anoniiem
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Bij krabbelen op contract

#1 , 31 mei 2020 01:00

Bij mijn huurovereenkomst van 1 jaar die niet stilzwijgend verlengt werd heeft iemand die samen werkt met de huisbaas bij geschreven op het huidige contract dat ik nu een termijn heb van onbepaalde duur. Ik heb dit nergens getekend en dit is ook nergens aangegeven, ook niet bij myminfin. Zijn die krabbels van een 3de partij wel geldig zonder mijn handtekenen en zonder registratie?
Alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105

#2 , 31 mei 2020 10:24

Automatische verlenging gebeurd automatische (woord zegt het zelf) Er is geen enkel schrift voor nodig, al of niet met de hand gekrabbeld.

Anoniiem
Topic Starter

#3 , 31 mei 2020 12:27

Maar dat is het hem juist, ik had geen automatische verlenging dit moest aangevraagd worden, dit heb ik niet gedaan, mijn moeder wist dat ik wou verhuizen, dit wou zij niet dus daarom heeft zij contact opgenomen en zo is de medewerker van mijn huisbaas gewoon bij gekrabbeld dat ik nu een contract onbepaalde duur heb. Nu is het wel zo dat ik een andere woonst heb maar de huisbaas verwacht dat ik nog 2 maand huur betaal en niets van mijn waarborg zal terug krijgen maar er is nooit iets getekend van mijn kant en helemaal niets officieel aangegeven, dat mag toch Nie zomaar allemaal dan?

Reclame

bosprocureur

#4 , 31 mei 2020 13:03

Laten we eens beginnen met na te zien wanneer uw contract getekend is, wanneer begonnen , waar u nu staat (qua datum), wat u intussen geschreven hebt.... Ook hoe die niet-stilzwijgende vermelding in uw contract staat en zo.

Dan kan er al veel beter geantwoord worden.

Anoniiem
Topic Starter

#5 , 31 mei 2020 16:29

Ik ondertekende mijn contract op 7 maart met ingang op 1/4/19 dus tot 1/4/20 geld die toch of eind maart?
Toen had ik gebeld optijd voor een verlenging maar heb de huisbaas maanden niet gezien, daardoor was ik op mijn ongemak en ben ik iets anders beginnen zoeken. Toen mijn moeder dit wist heeft ze die medewerker opgebeld en hij heeft bovenop mijn contract je van vorig jaar dus gewoon op het einde geschreven contract onbepaalde duur met zijn handtekening, niet dezelfde handtekening dus met wie ik het origineel ondertekend heb. Op mijn contract staat letterlijk:: 'duur: deze overeenkomst wordt afgesloten voor een periode van 1 jaar ingaande op 1/4/19 tot 31/3/20 (geen automatische verlenging.' deerheen die laatste woorden heeft hij een streep getrokken en 1 jaar is ook doorstreept met daar onder geschreven onbepaalde duur.
Nergens heb ik daar na nog bijgetekend dit bij krabbelen is ook helemaal nergens aangegeven

Terug naar “Huren”