Gerechtelijke vereffening en verdeling van de nalatenschap ingediend door de enige erfgenaam die onvermogend is

josi
Topic Starter

Re: Gerechtelijke vereffening en verdeling van de nalatenschap ingediend door de enige erfgenaam die onvermogend is

#16 , 22 nov 2019 11:19

Eindelijk een balie van advocaten gevonden die me informatie gegeven hebben!Mijn advocate moet blijkbaar een aanvraag indienen voor gedeeltelijke kosteloze bijstand in de rechtbank voor de gerechtskosten.Raar dat ze me dan zegt dat dit voor mij heel veel kosten gaat meebrengen.Ook zei die mevrouw dat het zeker een inkorting betreft en niet een vereffening verdeling.Ik wacht nu op het ontwerp van de brief van mijn advocate aan de tegenpartij en dan zal ik haar ook deze zaken mee delen.Ik heb blijkbaar nog veel tijd om deze inkorting te vragen.Het is toch allemaal heel ingewikkeld voor een leek zoals ik :(

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”