Dat is het hem net, de wagen is zeer goed omgekat.Daar deze tussen persoon failliet is ga je van deze man NIKS kunnen recupereren.
Eigenlijk zou je u gram moeten gaan halen bij deze zo gezegde particulier, het is deze die u in het zak heeft gezet !
Ik heb al met zeer veel wagens naar de keuring geweest en ALTIJD kijkt men het chassis nummer na !
Daar kan ook een fout gebeurt zijn !
Wel weten nog altijd niet wat de juridische grondslag is van de beslissing van de rechter.
Gebrek aan goede trouw?
Niet gekocht van een handelaar?
Heb je ondertussen van je advocaat al een kopie van het vonnis ontvangen?
ik heb een afspraak dinsdag, dan zal ik het duidelijk weten.Horen zeggen, horen zeggen...dat is kinderpis.
Citeer de relevante paragrafen uit het vonnis want uw verhaal klopt niet.
rechtstreeks van kboWat voor handelaar?
ik zou het btw nr doorsturen via pm maar om een of andere reden heb ik geen optie tot pm bij jou? hij heeft dus effectief een btw-nummer. ik heb op een rekening gestort waar zijn naam en de naam van zijn vrouw op staat, dus mogelijks privé. misschien zijn dat de details waar de rechter over valt, maar hoe kan ik op voorhand weten welke bestemming de rekening nummer heeft prive of bedrijf..Het is dus wel degelijk een garage !
En het is een vennootschap anders heb je geen zaakvoerders !
De man aan wie je het heeft gekocht zal hoogst waarschijnlijk niet failliet zijn enkel de vennootschap.
met deze vennootschap heb je toch geen zaken, daar je geen enkel factuur van deze vennootschap heeft .
op welke rekening heb je gestort op de rekening vennootschap of op de rekening van deze tussen persoon de zaakvoerder.
En heeft deze zaakvoerder ook een ondernemingsnummer of BTW nummer
Dit is zeer belangrijk !
Dat is geen vonnis.eindvonnis kort getypt;
-Ik heb de wagen op kapaza gevonden, een website voor 2dehands aankopen die niet proffesioneel overkomt. (we hebben dit niet eens kunnen weerleggen.)
-de koopprijs werd betaald op de privé rekening.
-Ik vroeg achter een 2de sleutel, de verkoper verteld me dat er geen 2de sleutel is. (dit was trouwens helemaal op het einde van de koop)
-er werd een deel van de koopprijs in cash betaald (4000) van de 32500
de rechtbank oordeelt dat deze elementen wijzen op het feit dat de heer "jo." van een privé persoon de wagen gekocht heeft en dat artikel 2280 bw niet van toepassing kan zijn.Dat is geen vonnis.eindvonnis kort getypt;
-Ik heb de wagen op kapaza gevonden, een website voor 2dehands aankopen die niet proffesioneel overkomt. (we hebben dit niet eens kunnen weerleggen.)
-de koopprijs werd betaald op de privé rekening.
-Ik vroeg achter een 2de sleutel, de verkoper verteld me dat er geen 2de sleutel is. (dit was trouwens helemaal op het einde van de koop)
-er werd een deel van de koopprijs in cash betaald (4000) van de 32500