#1 , 13 okt 2019 02:27
Mijn vraag is nogal lang. Maar probeer het kort te formuleren. Eigenaar woning heeft onze uitdrijving gevraagd en ook gekregen. Hij beweert niet te weten dat wij zijn woning betrokken. Al heeft hij op zijn rekening huur aanvaard van ons en ook 1 x een geschreven briefje getekend voor ontvangst huur. Ik woon intussen al 2 jaar op dit adres met domicilie en nog beweerd hij dit zogezegd niet te weten al heb ik een gesprek op mijn gsm staan die bij mij thuis is opgenomen waarin hij toestemde dat wij hier zeker nog mochten blijven voor minimum 1 jaar. Dit gesprek dateert van mei dit jaar. Op 8 augustus heeft hij aan de deur gebeld waarna hij mijn man in de gang heeft aangevallen, waarbij de politie tussen beiden is moeten komen. We hebben toen papieren ingevuld voor burgerlijke partij stelling en dit heeft hem aangestoot om ons voor de vrederechter te laten komen. Gevolg 1x uitgesteld, nu uitspraak op 25 oktober maar we weten zo ie zo al dat we buiten moeten omdat we zogezegd geen contract hebben. Telt doe mondelinge overeenkomst dan niet en de huurgelden die gestort zijn geweest op zijn rekening. Want hij wist zogezegd niet dat we hier woonden maar heeft wel de huur aanvaard. 1 en al leugens zijn er verteld op de rechtbank, maar we hebben niet eens de kans gekregen van de vrederechter om met onze bewijzen naar voor te komen. Kunnen wij nog in beroep gaan? Ik heb namelijk ook nog een zoontje van 11 die bij ons woont. Wat een onmens was die vrederechter niet. Ben je dan echt niks op de rechtbank als je jezelf wilt verdedigen zonder raadsman? Met dank