Hoi,
wij hebben een auto van 2015. De auto haperde soms, hebben deze binnengebracht bij garage en daar vertelde men ons dat onze bougies vervuild waren. Nieuwe bougies erin + adjectieven + werkuren = 270 euro.(probleem niet volledig verholpen) Dit was in februari. In juni auto binnengebracht voor onderhoud en daar het probleem nog eens vermeld, weer bougies vervangen (bougies niet aangerekend wegens nog garantie) en toen vertelde men mij dat ik bij een lokaal tankstation NIET meer moest tanken want dat was slechte benzine voor onze motor?? En dat terwijl iedereen die wij kennen met verschillende merken auto's en zelfs 2 man met hetzelfde merk en bouwjaar daar ALTIJD tanken zonder probleem. Een week of 6 daar niet getankt en plots in een ander tankstation in een andere gemeente getankt en weer hetzelfde probleem met gevolg dat m nu ook nog eens volledig stilviel en niet meer aan de gang te krijgen was. Getakeld naar garage en daar weer hetzelfde verhaal: ja maar waar hebben jullie getankt? Toen wij hem vertelden dat wij ergens anders hadden getankt bleven zij beweren dat het daar ook niet goed was?? Auto laten herstellen, kostprijs 320 euro!! Deze rekening had ik nog niet betaald want s'anderendaags was hij weer stilgevallen!! Deze keer volledige nieuwe tank erin gestoken en alle leidingen zuiver gemaakt, kostprijs ong 1000 euro! Ik heb hun gezegd dat ik die vorige rekening niet wou betalen aangezien auto niet was hersteld. De laatste rekening zal wel veel zijn maar kan ik moeilijk over klagen want nu lijkt het probleem wel opgelost te zijn. Nu is mijn vraag hoe sterk sta ik in mijn schoenen dat ik die van 320 niet wil betalen omdat het niet hersteld was? Ik heb ondertussen al een aanmaning gehad van de garage. Mvg, Frake