Eén van de eerste dingen die me opviel was dat zeer vele posters dikwijls vragen naar standaard dokumentatie en dat vele vragen vaak terugkomen. Na verloop van enige maanden heb ik getracht een gedeelte van deze vragen op te vangen door in onderschrift een aantal dokumenten aan te bieden via een gratis carier ( gratis voor de gebruiker, voor mezelf heb ik zowiezo een jaarabbonement en maakt het niet uit wat er extra komt op te staan).
Op 6 maanden zijn de ter beschikking gestelde docs allen tesamen een kleine 1500 maal afgehaald, dit lijkt me toch duidelijk aan te tonen dat er een vraag naar is en dat de werkwijze zijn nut heeft.
Mijn vraag is nu de volgende:
Welke documenten zouden jullie nog graag zijn verschijnen? Opgelet, ik ga niet overgaan tot het aanbieden van werken die in de commerciële handel nog te verkrijgen zijn of interne werkingsdocumenten van organisaties. (tenzij deze hun specifieke toesteming verlenen.)
Tot op heden heeft dit zich beperkt tot dokumenten die huurders/verhuurders nuttig kunnen vinden. Als er andere zijn die constant worden gevraagd wil ik gerust een extra categorie bijmaken. (cfr incasso's..)
*sits back and waits sipping a cold beer*