#8 , 6 maand 4 weken geleden (16 mei 2019 00:48)
Hallo iedereen ,
Ik zit met heel veel vragen.
Ik ga deze vakantie weg bij mijn man hij heeft een serieus alcohol probleem en weigert voor zijn gezin te stoppen met drinken mijn famillie woont 120 km bij mij vandaan en ik wil naar daar ver huizen ik heb 5 kinderen een zoon van 17 die niet mee wilt verhuizen omdat zijn school vrienden en lief hier wonen dan twee zoontjes van 4 en 5 jaar met autisme die naar een speciale school gaan nog pampers dragen en veel medische kosten met zich meebrengen op het moment 280€ per kind per maand voor school alsook kind logopediste enz.. en dan nog een meisjes tweeling van 21 maanden wij zijn nu anderhalf jaar getrouwd ik sta al 10 jaar op invaliditeit wegens een spierziekte wordt uitbetaald via de ziekenkas dat was als alleenstaande met 1 kind 1300€ per maand zoveel jaren geleden nu krijg ik 1000€ per maand hoeveel zou dat omhoog gaan als ik alleen val met 4. Kinderen en hoeveel alimentatie gaat hij moeten betalen we doen momenteel budgetbeheer bij het OCMW vanwege 20000€ schulden aan medische rekeningen dat zal voor ieders 10000€ worden maar ik heb alleen mijn invaliditeit en kindergeld en hij een pre van 3500€ netto en wat moet ik eerst regelen een school of een huis zonder dat ik weet wat ik er aan kan geven ik kan mijn jongens niet met iemand samenleggen wegens hun problematiek en 1 van de 2 meisjes slaapt zo slecht dat als ze niet alleen ligt er niet geslapen wordt een huis dus met 5 slaapkamers hoe ga ik dat betalen volgens mijn belijdster bij het OCMW moet ik zelf naar het ocmw gaan in de gemeente waar ik ga wonen om alles van hieruit over te nemen maar ik heb nog geen huis en zal hij voor mij ook onderhoudsgeld moeten betalen of niet en moet hij extra voor de jongens met hun problematiek betalen of gewoon het zelfde als voor de andere kinderen iemand ervaring want help ik wordt zot ik heb ook niet echt tijd om iets in orde te brengen