Adressen erfgenamen

marx
Topic Starter

Adressen erfgenamen

#1 , 13 mei 2019 10:39

Mijn huurder is overleden (alleenstaande).
Haar kinderen zijn de erfgenamen en hebben dus het huurcontract de facto overgenomen.
De huur wordt door hen niet opgezegd en ook niet betaald.
De namen van de kinderen heb ik wel via het overlijdensbericht, maar hoe kan ik de adressen van de kinderen bekomen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bambipower

#2 , 13 mei 2019 11:24

Volgens mij kan er pas actie komen na 3 maand en 40 dagen, en dan kan het nog even duren

https://www.dewaele.com/nl/advies/sterv ... urcontract

Het is niet zeker of de erfgenamen de erfenis verwerpen

asperger
Juridisch actief: Nee

#3 , 13 mei 2019 11:30

Volgens mij kan er pas actie komen na 3 maand en 40 dagen, en dan kan het nog even duren

https://www.dewaele.com/nl/advies/sterv ... urcontract

Het is niet zeker of de erfgenamen de erfenis verwerpen
Niets weerhoudt TS om die erfgenamen al op te sporen.
De namen eens intypen op google geeft goede kans om hun telefoon of adres, enz. te vinden.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

bambipower

#4 , 13 mei 2019 11:41

Idd, je kan altijd proberen. Facebook kan je misschien ook helpen.

marx
Topic Starter

#5 , 13 mei 2019 14:56

Kan men als verhuurder een erfopvolgingsattest van de overleden huurder verkrijgen, om zo te weten te komen wie de erfgenamen zijn en hun adressen?

mava105
Juridisch actief: Nee

#6 , 13 mei 2019 18:07

Je krijgt dat niet van de overheid. Je zal dat aan de erfgenamen zelf moeten vragen.

Terug naar “Huren”