Hallo , wie kan mij helpen , geef een kort beeld v/d situatie; EOT gemaakt , mijn vrouw weigert haar geboorteakte van land van herkomst bij te voegen (italiaanse) EOT GETEKEND maar niet geldig zonder haar geboorteakte , intussen vertrekt madam met de noorderzon , we hebben 2 hypo/kred. , zij deed vroeger winkel en ik ben staatsbeamte , ik probeer die winkel open te houden , winkel een paar keer gesloten geweest , clienteel blijft weg , geen inkomsten niet meer v/d winkel , handelshuur moet betaald worden , de geleverde goederen moeten betaald worden , 2 kredieten moeten betaald worden , ....met alle gevolgen vandien ....deurwaarders bij de vleet , naar het vredegerecht, ..dan maar echtscheiding zelf ingezet , na één jaar dan toch gescheiden , dit jaar was dit in de maand maart

, intussen enorme achterstand v/d kredieten op de woningen , heb nu een pand verhuurt en ga ander zelf bewonen , pffffffff

nu mijn vraag is , weet er iemand wanneer dit ten einde loopt in dit geval als uw vrouw met de noorderzon vertrekt