Ik ben in september gestart in een functie als sales manager met de bedoeling om hoofdzakelijk uit hun kantoor dicht bij mijn woonplaats te werken.
Nu blijkt dat de functie veel meer binnen op bureau zitten is dan sales. Ik gaf nochtans duidelijk aan in mijn gesprek dat ik wou vertrekken uit mijn vroegere functie omdat ik terug meer sales wou gaan doen.
Vanuit het kantoor dicht bij huis werken krijg ik maar zelden toestemming toe. Ze verwachten dat ik elke dag daar het kantoor kom die een uur en een kwartier rijden is waardoor ik dagelijks 11 uur van huis weg ben.
Ik gaf dit reeds meermaals aan maar ze vinden dit helemaal zo ver en zo lang niet. Met een sociaal leven houden ze hier al helemaal geen rekening. In mijn contract staat echter dat ze mijn werkplaats steeds kunnen wijzigen, dus weet niet of ik hier wettelijk iets kan tegen doen.
Het feit dat ik telkens zo ver moet rijden geven ze een uitleg van: het is in je opleiding...terwijl ik hier meestal alleen zit, dus welke opleiding? Ze geven hier geen opleidingen aan de medewerkers wat volgens mij in PC200 een verplichting is.
Daarnaast is er ook nog een heel slechte sfeer: 's morgens niemand die een goedemorgen zegt, laat staan dat je eens de vraag krijgt: hoe is het met je?
Met mijn baas kan ik al helemaal niet communiceren. Vraag ik hem iets face-2-face gaat hij het negeren en begint hij over iets anders, ook al herhaal je je vraag onmiddellijk achteraf. Op mails komt er al helemaal geen reactie.
Ik zit er volledig door, energie zit volledig onder nul...
Momenteel ben ik wel aan het solliciteren maar gesprekken regelen lukt zeer moeilijk omwille van de lange afstand die ik dagelijks moet doen naar kantoor.
Het liefst van al zou ik eerlijk gezegd mijn ontslag krijgen maar weet niet hoe...