registratie huurcontract

artemis

#16 , 05 jun 2009 12:45

De registratiekantoren hebben dan inderdaad ook in de loop der jaren hun deeltaak "huurcontracten" steeds méér naar achter geschoven in de prioriteitenlijst en op meerdere plaatsen is het papieren klassement werkelijk verwaarloosd.
Ik kan dus begrijpen dat men op zo een kantoor niet durft zeggen: dit contract is wel of niet geregistreerd.
Maar schiet dus niet alleen op die ambtenaar; kijk ook als huurder in de spiegel...
Als ze overal werken zoals op het kadaster en de registratiedienst van Antwerpen dan begrijp ik dat het lang kan duren voor alle registraties verwerkt zijn. Telkens ik er was stonden de meeste ambtenaren samen in een hoekje koffie te drinken en stuurden ze na lang wachten en wat gekuch van mijn kant, een groentje naar het loket, die dan op zijn beurt alles aan de anderen moest gaan vragen.
Sorry, maar dat moest me even van het hart.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wolf2

#17 , 05 jun 2009 12:45

Inderdaad, vanaf een bepaalde datum zitten de contracten INGESCAND in een databank.

Voor "recente" zaken moet de ontvanger dus duidelijkheid kunnen geven!

Reclame

Terug naar “Huren”