Lijkt me vrij duidelijk toch ?
Uw medische toestand is van die aard dat u niet meer in een auto thuishoort ...
U hebt al eens nipt uw rijbewijs teruggekregen, dat gaat nu niet meer gebeuren ...
Weet jij meer over de toestand van de TS? Ik ken ook een jong iemand die hersteld is van een hersenbloeding en na de nodige testen zijn rijbewijs teruggekregen heeft (net als de TS). Deze persoon rijd beter dan vele anderen op de baan. Maar wie zegt dat deze persoon binnen X-aantal tijd eens niet iets anders voor heeft waardoor hij de controle verliest over de wagen? Dit kan iedereen overkomen, ook iemand die nu perfect gezond is.
Zelfs nu kan jij niet beoordelen of de medische toestand van de TS van die aard is dat ze niet meer kan rijden. Daarvoor bestaan instellingen die dit kunnen evalueren.
Ik begrijp dus niet goed dat je zo fel tekeer gaat tegen de TS. Zij heeft op het moment van het ongeval niets verkeerd gedaan, als we haar verhaal mogen geloven, want de hersenbloeding is jaren geleden en ze heeft de testen om terug te mogen rijden, afgelegd. Ze had op het moment van het ongeval perfect het recht om te rijden. Mogelijk is de oorzaak van het ongeval iets wat haar rijongeschikt maakt, maar jij doet nu precies of ze al voor het ongeval rijongeschikt was, dit ook wist, en toch met de wagen reed? Ik lees nergens dat dit zo is...