Met de 17 euro kan ik geen naft betalen om heen en terug een vliegtuig te chateren naar de westkust van de VS. Trouwens wat zullen ze doen als mijn kids er aanwezig zijn? Ik kan ze toch moeilijk afzetten bij mijn vrouw, en ze acht uur alleen achterlaten op het kerkhof, dit zou kinderverwaarlozing zijn.
Nog een tweede punt, ik wil gerust de namen van de mensen afvinken, of identiteitskaarten terug geven aan de mensen, maar ik ben niet echt goed geletterd, eigenlijk ben ik analfabeet in het weekend (door drankmisbruik). Wat zullen ze doen als ik constant verkeerde handelingen tref? Mijn vriend zegt mij, netjes op tijd komen, maar merkbaar onder invloed van alcohol komen, het is namelijk de wet die mij verplicht om de openbare weg op te gaan wegen zittingsplicht.
P.S: Opvang voor de kids, neen nooit, ze zijn nog nooit één uur naar de opvang geweest, dus nu ook zeker niet. Ik ben mijn vrouw al kwijt, laat staan dat ik mijn kids ook nog moet ergens achterlaten. Ze zullen er die zondag bij zijn, want nergens staat op de oproeping dat kids niet welkom zijn.
Wel, mijn menig is tweeledig, enerzijds kan ik er wel inkomen dat je met een probleem zit waar de wetgeving geen rekening mee houd en vind ik het moedig en lef vol hier aandacht voor op te eisen.
Maar anderzijds, op de manier dat je het wil bereiken, dat slaat toch elke verbeelding en heeft onherroepelijk nefaste gevolgen voor jou en misschien wel op termijn voor jouw kinderen.
Het is de meest onverstandige manier van handelen wat je hier beschrijft en een vader met verantwoordelijkheid naar zijn kinderen toe onwaardig.
Als het dan al een oplossing zou zijn, zou ik me netjes aanbieden en nuchter met kinderen en uw situatie uiteenzetten tegenover de voorzitter van het kiesbureau,
misschien vind hij wel een oplossing voor jou of je hebt toch op zijn minst een verhaal als je in het slechtste geval vervolgd zou worden. In elk geval zul je er beter uitkomen dan zo roekeloos en beschonken met je kinderen daar binnen te stappen. Als je kinderen je lief zijn loop dan de zachte weg...