Geachte,
Betreft uitweg met erfdienstbaarheid 3.50 breed loopt op de achterste delen van de percelen nr. 96 tot 102 op private grond staat in eigendomsakte vermeld
nr. 102 lot 9 11.90 (mijn deel ingang uitweg)
nr. 100 lot 8 3.95
nr. 98 lot 7 4.76
nr. 96 lot 6 5.01
Het is meer een nadeel dan een voordeel. deze uitweg is in slechte staat door het feit dat het om een gewone aardeweg gaat en niet bestemd is voor auto’s, het zorgt alleen maar voor conflicten ben het beu. Vroeger werd de uitweg gebruikt om koeien naar de weide te brengen nu is de weide een bos in een natuurgebied van Stad Brugge.
Er zijn ook geen garages
Enkele weken geleden is stad Brugge begonnen met het aanleggen van een fietspad, alle percelen werden opnieuw uitgemeten door een landmeter nu blijk er dat een deel van de uitweg 3.30 van Stad Brugge is tot einde van mijn schutting en 5 meter tot aan uitweg.
Mag ik op de scheidingslijn tussen stad Brugge en mijn deel einde erfdienstbaarheid een afsluiting plaatsen zodat er geen auto’s meer door kunnen. Vind dat deze uitweg geen nut meer heeft er is voldoende parking in de omgeving en de buren hebben hun ingang aan de voorkant van de straat
Met vriendelijke groeten
elsie kint
elsie-kint@hotmail.com