#2 , 25 aug 2018 21:39
bedankt alvast voor uw respons.
aangaande uw vragen kan ik het volgende nog zeggen:
- mn partner was niet voorzienbaar voor de afkomende motorrijder... hij verliet gwn zn oprit om de rijbaan op te rijden en bevond zich op het moment vh ongeval op de rijstrook voor het verkeer die aankwam dan waaronder de motorrijder.
- m vriend heeft de motorrijder niet gezien, rijbaan was vrij en alles veilig om over te steken.
- de motorrijder heeft zich op het laatste moment pas platgelegd en is zo tegen de wagen gevlogen
- 2 getuigen verklaren zn roekeloos rijgedrag waarbij 1 getuige de straat voor ons tevens zelf bijna met de motorrijder in aanrijding kwam gezien die geen voorrang verleende en aan hoge snelheid kwam aangereden. de motorrijder trok hierbij een willy en zette de weg verder richting ons waar hij dus tegen onze wagen knalde.
- niemand gewond, politie geweest. tegenpartij gedronken.
- partner heeft zich vergewist v situatie en zag de motorrijder zelfs niet dat werd sowieso duidelijk gemeld. de motorrijder kwam aan hoge snelheid van achter een ander voertuig die wel kon stoppen aangereden. dit zag ik ik zat erop te zien maar ben niet verhoord. geen onafhankelijk getuige snapk wel.