Foute optelling ->Totaalprijs op aankoopbon niet correct

brechtiebe
Topic Starter

Foute optelling ->Totaalprijs op aankoopbon niet correct

#1 , 25 apr 2009 11:32

Beste,

Wij hebben een bestelling gemaakt van meubelen. Op deze aankoopbon staan de verschillende onderdelen met hun eenheidsprijs. De verkoper heeft een fout gemaakt bij het optellen van deze afzonderlijke bedragen, in ons voordeel. Onderaan de bon staat: Totaalprijs BTW incl. (gevolgd door het foute bedrag) en te betalen bij levering (gevolgd door het foute bedrag).
De foute berekening werd door de meubelzaak s'avonds telefonisch aan mij gemeld. Ze zeiden dat het nogal veel was dat ze fout gerekend hebben, ik zei dat ik het zou nakijken, maar heb hierna niets meer van die firma gehoord. Ik heb hier niets van op papier gekregen.
Kunnen wij gewoon het foutopgetelde bedrag betalen bij levering of zullen wij verplicht worden de som van alle eenheidsprijzen te betalen?

Bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Rebel-with-a-cause

#2 , 25 apr 2009 16:17

Wat is er het eerlijkst?
Men zal jullie de volledige juiste bestelling leveren dus is het maar NORMAAL dat jullie de volledige juiste prijs betalen.
Iedereen kan wel eens missen hé.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”