Na opvraging ( 30 nov 2017 ) van alle openstaande rekeningen van het ziekenhuis heb ik 5 kopies van facturen ontvangen via mail waarbij duidelijk vermeld stond van hun kant uit dat dit alle openstaande rekeningen waren en deze betaald dienden te worden 14 dagen na ontvangst van de mail,
Nu zijn we enkele maanden verder en krijg ik terug een email met alle (nieuwe ? ) openstaande facturen van ditzelfde ziekenhuis ( ontvangen 1 maart 2018 )
waaronder 1 factuur van 2017; en 2, facturen van 2010,
Nu is mijn vraag of de facturen van 2010 nog dienen betaald te worden ?
1. Zijn deze verjaard als ze bij mij verjaard zijn ? ( + 5 jaar en geen melding bij vorige saldo )
2. Is dit een fout van hun kant uit ? want ik vroeg enkele maanden geleden al op de hoogte gebracht te worden…
3. Bijkomend is er in de 2e mail geen sprake van kopies van de facturen, enkel de factuurnummers en de bedragen + totaal bedrag – al ontvangen bedrag
4. Hoe kan ik hier het best tegenin gaan ?
Het is zeker niet mijn bedoeling laattijdig of niet te betalen, het is een zeer spijtige zaak dat ik niet correct op de hoogte word gehouden van alle facturen…
Er is in het verleden zelfs sprake geweest van inning via een gerechtsdeurwaarder gestuurd door ditzelfde ziekenhuis… moest deze toen de facturen van 2010 niet mee in rekening brengen dan ?
We hebben zelf geen bewijs van betalingen meer van 2010